* Jordekorre & flyttat ödla!

Så nu är man äntligen hemma igen efter en lång runda på Zoo-affären i Ängelholm, Väla och hemma om mej! :) Det blev trots allt en Sibirisk jordekorre som vi köpte idag! :) en hane dessutom.. sedan skall vi köpa en hona i vit! Har även flyttat min ödla hem till Stoffe nu eftersom jag flyttar hit i sommar & jag är aldrig hemma längre typ, så kan ej ta hand om honom hemma när jag är här! :p Så vi har hunnit med en hel del idag faktist. (y) Så nu har vi 2 nya familjemedlemmar :)

en hona på bilden! den skall vi köpa senare & para dem :) ser ut som en råtta på bilden nästan (a)


Såhär ser hanen som vi har ut! :)


BÄTTRE BILDER KOMMER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0