* R'licious dissar!


När min kanin inte är hanterbar & bara rymmer från mej! ;'o 2ggr har djuret rymt in till grannen!
Arbetsförmedlingen.. vad är det för skit? går ju ej att söka jobb där, dem kräver bara en massa som man ej har! GAAH.. blir galen på att söka jobb där!
Mitt iphone skal kom ej idag.. hoppas att jag får det imorgon!
Blåsigt väder!
Min header.. gammal & tråkig! & ändå pallar jag ej göra en ny!
Dåliga uppdateringar på visas bloggar!
Städa!
Att vara arbetslös.. bara till att söka jobb om dagarna!
Läsk!
Dagar då man verkligen inte har NÅGON fantasi över huvud taget!
Blir ingen semester utomlands i sommar.. blir kanske till London i November ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0