* Dagen's hiss!


Gud vad jag jobbar med mitt pprojektarbete & min fotobok hela tiden känns det som.. jag har ens inte tid till allt annan som jag skulle behöva lite tid med! Trodde ej att jag skulle behöva stressa såhär mycket med projektet, men jo! Det ända som jag oroar mej för är att det ej är våran lärare som rättar vårt projektarbete, utan det är andra lärare som vi aldrig har haft .. känns som man lätt kommer att få IG då :( tänk så mycket tid man har lagt ner på sitt projektarbete, på 200 poäng & så kanske man bara får IG på hela skiten? .. mitt liv hade fan gått under! Så mycket tid som jag har lagt ner på detta arbetet! Som många gånger jag blivit sur & fått damp för att det ej ha blivit som jag velat! Börja om från början och bara jobba jobba jobba jobba! .. fan om man då får IG på skiten! Har lagt ner hela mitt j*vla liv på detta projektarbetet! så många bortkastade timmar ifall man nu inte ens får G på det! :o .. Men men, bortsett från det så är jag snart klart med fotoboken! :D Har några bilder kvar sedan kan den beställas (Y). Efter det är det bara de sista som jag måste skriva, sen är det egentligen K L A R T ! :)

FRAMSIDAN! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0