* Hej snyggingar ;)


Sitter man hemma och bara tar det lungt och dampar lite över att
mitt cp tangentbord sluta funka.. visst har typ 10 andra, men nu
när man är van vid det "gamla" så tar allt mycket längre att skriva
osv.. FETT JOBBIGT! + att det hackar ibland när jag skriver med
detta som jag har nu sålänge.. aja, pappa kommer väl hem någon
gång idag :) .. om jag ens är hemma då! ;(

idag har man bara varit i skolan. Lämnat in projektarbetet och
allt (Y). Känner mej så duktig nu :) + att när jag kom hem så
hade jag fått båda min fotoböcker som jag beställt hem! :D
Så blir att lämna in det på Måndag. (ena bara, den andra är ju
min.)

senare idag skall Stoffe hit, sen drar vi till stallet. Efter det
blir det hem till han (som vanligt) ! :D
så får vi väl se vad vi skall hitta på! .. kommer ej ha tid att
blogga imorgon i alla fall.. förhoppningsvis kommer jag att
ha tid på söndag kväll att blogga lite (a) .

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0