* Ni MÅSTE bara veta!

Var & sökte jobb idag! & ..
gick förbi en försäljare inom 3 på Familia.. han ville fråga mej något (som dem alltid gör) Jag sa direkt att jag ej ville ha 3 för att jag tyckte att det var dåligt & att jag hade haft det innan! Sedan börja han fråga om jag hade mobiltbredband till min laptopp & mitt svar till der var att jag ej hade en, för jag hade en vanlig data. Då berätta han att man kunde ha det i min vanliga data med. Så sa jag att det var min pappa som fixade det till mej osv. Då var hans kommentar direkt: Jasså pappa betalar! Sedan fråga han mej om jag var ute och sökte jobb eftersom han såg att jag hade en massa cv med mej! Då fråga han mej om han kunde få ett. Mitt svar då: var att jag ej ville bli försäljare, för att det är dåligt betlat + att det ej är kul & då tyckte denna killen att jag tryckte ner honom :s seriöst? .. hur orkar man vara sån! Men i alla fall, så var jag påväg att gå där ifrån, då sa han något som jag ej hörde. Jag gick tillbacka och fråga honom vad han sa! & då stod vi i ca. 7 min & tjafsade om att vara försäljare osv. & han tyckte att jag skulle söka jobb på McDonalds bara för att jag var så krävande ang. jobb! & då berätta jag att jag inte skall söka jobb där iheller! En andra gång frågade han efter mitt cv & då tänkte jag: jaja, då kanske han slutar sedan. Han läste igenom mitt cv & börja kommentera om det jag hade skrivit om mej själv! .. för han tyckte inte att det stämde pga. jag ej var intresserad av hans jobb! & det roligaste var att han sa att dem tjänade jätte  bra, att han inte skulle vilja byta jobb osv. Då sa jag till han att jag inte tänker gå runt & ljuga för folk att 3 är bra fast jag själv inte tycker det! Jag är för ärlig för att försöka luta i några stackars lättlurade människor att det är bra!!! Fan heller ! haha.. till slut kom jag i alla fall väg & kan fortfarande inte släppa detta :s Skulle bara ut & söka jobb & mitt i allt; detta. GAAAAH !! så irriterande. + att en killkompis hade gått förbi mej när jag tjafsade med han 3 killen.. kan det bli värre!! J*VLA FÖRSÄLJARE!!!! Man blir bara så himmla iriterad på dem..

Tycker synd om killen, eftersom han tog så illa upp & att han sa att han var chef för det! ;) pinsamt, hur gammal var han 22+ & han tror verkligen att man går på att han är chef för det? + sanningen är att dom inte tjänar ett skit mer än när dem säljer bra! haha. P A T E T I S K T ! & den lille pojken försökte även trycka ner mej & mitt cv :) GULLIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0