* R'licious dissar!


Ush vad svårt det kan vara att hitta en snnygg/fin klänning till studenten då :( känns som jag aldrig kommer att hitta någon! Jag hitta ens ingen i London :o varför skall jag vara så kräsen ibland? Önska att jag tyckte alla var fina, så hade jag inte haft lika mycket problem med att hitta någon.. kanske! :) Men det som jag ej vill är att ha en kläning som någon annan har, och det gör det lite svårare för mej att hitta en (aa'). Men jag får väl hoppas på att jag hittar en snygg innan det är dax. Känns som bara tiden rinner iväg och att det snart är dax, fast det är 3 månader kvar :o ! Ingen som vet någon bra sida som man kan köpa kläningar på? gaah, måste verkligen hitta en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0