* R'licious dissar!


 Mitt BMI - visste faktist inte att jag var underviktig :( Men fick i alla fall reda på det idag när jag var på Ungdomsmottagningen.. tyvär! Fattar egentligen inte hur jag kan ha blivit det, tycker jag käkar så mycket skit ibland :o haha! Men men, sålänge jag mår bra så skiter jag faktist i vilket! :)

 Varmvattnet fortfarande inte kommit - ja, vad skall man säga egentligen? Vi har inte fixat klar så att vi kan få varmvatten. Börjar bli tråkigt att duscha hos sin granne eller pojkvän! Vill bara ha tillbacka varmvattnet !! J*vla mög är det som går isönder! Har snart inte duschat hemma på 1 f*cking månad! ;o Men allt är antagligen klart tills nästa vecka, om jag/vi har tur!


bildbrist! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0