* R'licious dissar!


Något som jag aldrig har gillat är att åka till doktorn. Pga min sjukt stora fobi mot sprutor :( Önska att jag själv inte var så j*vla rädd för en liten spruta.. men nu är det ej så lätt! men men .. skall i alla fall till doktorn idag och får hoppas att det går så bra som möjligt. För er som ej vet så har jag mått illa från och till sen i slutet av November! Nu i förrigår vaknade jag mitt i natten, mådde illa och kändes som hela min mage skulle sprängas eller något :s .. fett konstigt, jag vet! Ringde någon rådgivning idag och hon tyckte att jag skulle ta med till en doktor. Precis vad jag vill.. eller inte! Så nu väntar jag på att få min tid så att jag kan ta mej dit så snabbt som möjligt sedan vidare till skolan. Får hoppas att jag slipper sprutor, blodprov och annat läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0