* R'licious hissar!


 London resan ~ som jag verkligen måste hissa! Något utav det roligaste jag någonsin har gjort! Shoppat hela dagarna, med vår väder & allt var så perfekt och roligt där! :) Lite segt med språket ibland, men sånt händer alla. Man kan inte kunna allt (a). Men det var verkligen en underbar tid där! Är nöjd med resan och allt!

 Fotoboken har kommit ~ "äntligen" har min fotobok kommit! (y) & den blev SKIT BRA :D Trodde ej att den skulle bli så bra som den blev, men det blev den i alla fall. Ska bli kul att lämna den till mina lärare på Måndag! Hoppas bara att dem tycker den är lika bra som jag tycker.. annars vet kag ej vad jag gör! ;)

 Projektarbetet ~ helt färdigt och inlämnat för gott! Känns så himmla skönt att ha det gjort :) . Nu är det äntligen slut på massa plugg med projektarbetet. Nu får man väl bara hoppas på att man får bra betyg på det osv. Men skall jag vara ärlig tror jag faktist att jag kan få ett VG! Men man vet ju aldrig.. beror mycket på hur man omdömmer det osv. Min fotobok blev PERFEKT i alla fall.

 Stoffe ~ jag måste verkligen ta med att jag är så sjukt lycklig med denna personen! Det är så sjukt.. att en annan person kan göra så mycket för en! Helt underbart är det! Ställer alltid upp för en, och gör ALLT för att få mej att må bra och vara lycklig! .. tänk att just JAG har fått en bra kille! Det är sjukt. Så många bra killar finns det inte i världen. Men jag fick verkligen en som var bra! Helt perfekt, och jag mår så bra ♥ . Jag har ALDRIG mått såhär bra med en kille innan. För bråka jag bara en massa med min x.. men inte vi ♥ , jag lovar.. min pojkvän skall man vara rädd om, för han är en av dem få bra killar som finns! ÄLSKAR DEJ ! ♥ Det är inte förens nu som jag insett att jag verkligen har älskat någon på riktigt! (är det det såhär som man mår när man är kär? PÅ RIKTIGT!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0