* älskade du ..

Om 2 veckor så har vi varit tillsammans i 4 månader ♥

Och inget kan bli bättre! kanske mitt beteende ibland, men så är det när man har mycket i skolan att tänka på osv. Men bortsett från det lilla.. så är jag väldigt glad att jag har dej och att du vill leva med mej ♥ ! Jag har aldrig velat så mycket som jag har vill med dej älskling! Och har ej gått så långt i ett förhållande som jag har gjort med dej! ♥ Du är verkligen perfekt för mej! Trodde aldrig att jag skulle kunna få en så bra pojkvän! För mej är du verkligen perfekt älskling ♥. vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida och älska dej mer än vän ♥ ! Alla säger att kärlek tar slut någon gång, visst.. för dem flesta kanske det gör det, men inte alla! Och jag hoppas verkligen på att det alltid kommer att hålla mellan oss 2 ♥. Det är ingen mer än du som ser mej för den jag är! Knappt mina vänner gör det. Du finns där alltid för mej och du betyder så himla enormt mycket Stoffe! ♥ älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0