* Dagen's diss!


Vet ni vad? .. jag har en så hemsk träningsverk i benen & "i" röven! Det är inte bra att ha idrott i skolan när det är så jobbigt! :( Kan knappt röra mej. Har hela tiden problem med när jag skall sätta mej ner eller om jag har suttit ner ett tag och skall resa mej upp igen. Känenr mej som en gammal tant som inte orkar eller kan klara sej själv längre :( Hoppas verkligen att det går bort snart, för har så himla ont. Har aldrig haft så int innan. fattar ens inte att man kan få så ont av lite träning på 40min :o Något som jag kanske borde tänka på nästa gång är att stretcha efter varje idrottslektion. Imorgon skall jag ha min idrottslektion och skall se till så att INGEN får träningsverk.. för det är inte alls kul :) höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0