* Hej alla! :)


har man precis kommit hem från stallet! :) Red lite dressyr på
ridbanan med Ratina!

Idag har man först varit i skolan på en lektion, efter det blev det
direkt till tandläkaren. Fett lack på bussarna när dem ej kommer
när dom skall :@ ! efter det blev det hem & käkar och sedan iväg
till stallet med mormor.

Senare idag skall jag ut och övningsköra med pappa och skriva
klart mitt tal som jag skall hålla imorgon. har NP i sv B imorgon,
tyvärr! Så blir väl att sitta med det halva kvällen för att jag skall
kunna klara det så bra som möjligt. Klara ju tyvärr inte NP sv B
i det skriftliga :D hahahaha.. "ovanligt" & "oväntat" ! men men..
jag skrev en jätte bra artikel istället för en debbatartikel .. hihi.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0