* Hej alla ! :)


Sitter man framför datan & sorterar lite bilder :) har precis sagt
hejdå till Stoffe för han ska iväg & träna :( ♥

Idag har man varit på stranden med älskling & solat & min lättlurade
pojkvän går på att både han & jag skall bada ;) Han sprang såklart i,
medans jag tog hans handduk & stack, eftersom han trodde att jag
skulle stå som hans slav & ge han sin handduk när han kommer upp.
haha. Men men, efter någon timme på stranden & lite färg så drog vi
hem & käka god mat (?).
Vid 4 tiden skjutsa han hem mej, & så var vi har ett litet tag innan han
skulle dra igen. :)

Senare idag skall jag bara vara hemma & packa upp, städa undan på
rummet & bara gör en massa saker som måste göras! (y).

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0