* hej igen alla..

har mått jätte dåligt & har varit ledsen för a tt jag mår så himmla dåligt. som ni kanske vet sen innan så har jag något problem med min mage, men jag vet inte vad. Eftersom jag ej vågar ta blodprov så kommer jag aldrig att få reda på det iheller. & det kommer inte att försvinna iheller ;(  Så jag hoppas att en vacker dag så skall jag våga ta blodprovet & få reda på vad det som är fel. Jag gå & mål illa konstant! Idag har det varit värst.. Men fick snacka med Stoffe & hans mamma hade några tabletter som jag skulle testa ett tag fram & om dem hjälper så vet jag vad det är. Men hjälper dem ej så MÅSTE jag ta blodprov ;( Men jag hoppas på att tabletterna hjälper så jag slipper gå runder & oroa mej över sprutor! .. uch, känner mej så rädd & känslig när det gäller sprutor. Men vi får väl se hur det blir längre fram! Hoppas på det bästa i alla fall.

Jag orkar ej blogga mer idag. Bloggar mer imorgon efter jag varit i stallet! :)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0