* Hissar!


Något som jag alltid har gillat är; att alla älskar inte alla. & speciellt att inte alla tycker samma som alla! :) Det måste man egentligen tycka om ifall man skall blogga. Man får mycket dåliga samt bra kommentarer. Det roligaste kommentarerna som jag sällan får är nog när jag tycker en massa saker och andra inte håller med ;) för det är så j*vla roligt att läsa varje gång! :) ibland är det roligare kommentarer än vissa andra. men det är så sjukt kul att sitta och läsa. Lite tråkig att folk inte vågar skriva ut sina namn alltid bara. Hade varit lite mer roligt, för då vet man vem personen är med. & hur den tänker. har fått j*vligt roliga kommentarer ibland, & då menar jag JÄVLIGT roliga.. tyvärr så vet man inte vem som skrivit OM man inte kollar upp det. haha.

För att ha blogg måste man tåla kritik, annars funkar det ej ;) & ni vet om att man kan tabort så ingen kan kommentera ens inlägg va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0