* Julia Rosengren ! ♥

Bara måste säga till alla där ute att Julia Rosengren är en av dem bästa vänner som man kan hitta ♥ Du betyder sjutk mycket för mej, tycker vi kanske lärde känna varandra på ett lite konstigt sätt.. men vi lärade känna varandra och det är huvudsaken. Men du skall veta att du är en av dem bästa vänner jag har & att man har alltid roligt med dej. Litar på dej till 100% ! Älskar dej gumman ♥.

Har glömt att berätta för er att jag spruta henne i huvudet när vi skulle hem från k-stad! ;) hahaha! jag som inte alltid är den smartaste skulle slänga ut en burk med läsk genom rutan i 80km/h ! haha, M I N N E N !

FJAAAAAAAAANT! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig med! :D du är en av mina bästa vänner också, litar på dig till 100 :D <3 Hahaha det var fanta i hela bilen! ;) <3

2011-05-09 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0