* Misshandel.. COOLT!




Säkert många som har läst detta? eller hört det? ja ni idioter som jobbar på Hyllingeskolan & ni stackars elever som går där! Har själv gått på den dåligaste skolan som finns! Rektorer och lärare tar inte tag i misshandel & mobbning på den skolan! Nu har dom tydligen en ny rektor, & hoppas verkligen för alla er att han är bra! & inte sån mes som han förra vad! FYFAN säger jag bara! Den skolan kommer inte att finnas kvar länge till så som den suger! Jag hade ALDRIG velat att mina barn skulle gått på den skolan. För jag vet vilka idioter till lärare där finns/funnits där & även allt annat som är skit med skolan. En som stod mej j'ävligt nära (behöver ej säga vem) blev misshandlad flera gånger!! framför lärare och elever, men ingen gjorde något åt det! För alla där är så fucking fega så det är sjukt! Men låta problembarn få gå på oskyldiga är bara sjukt! man går på möten & åter igen möten.. tror ni att det hjälper? NEJ! Han fick tillslut byta skola för att SLIPPA bli misshandlad! JÄVLA FUCKING IDIOTER!! fattar inte hur ungar idag kan vara så jävla dumma i huvudet? & alla fega vuxna som inte vågar göra något.. vad fan är ni rädda för egentligen? att själva få en smäll på käften?? Idioter!

Varnar er alla, skolan skiter i sina elever & skolan suger kuk rent ut sagt!! FYFAN. Jag hade inte vågat ha mina barn på den skolan.

Det tråkiga är den att det finns väldigt många bra lärare där också, tyvärr! Men vad jag hört så har den förra rektorn sparkat en massa bra lärare med. hahaha JÄVLA !"#¤%&/ säger jag bara!

Den skolan borde betala en massa pengar till alla dom som varit utsatta. Som dom bara skitit i ! äckel skola. Dom skall bara vara GLADA att folk som varit utsatta för misshandel där har anmällt dom! då hade det varit kört för den skolan ;) men den dagen kommer, vänta bara.

Kommentarer
Postat av: pajas

haha, du är patetisk om någon.. fan inget fel med den skolan, och anledningen till varför dom inte gör något åt "mobbning" det är för att det är hopplösa fall som (dig t.ex).. patetiskt att du ens snackar skit om skolan.. fjortis rage om du frågar mig

2011-05-18 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0