* PINSAMT!




Hur kan man skämma ut sej så i TV?
kanske är det jag som är "ovanlig" som inte pratar om killar KUKAR? Jag tycker den är så patetiskt sjukt pinsam! Kunde inte titta klart på det. Man börjar ju undra om det är något fel på tjejerna? jag har ALDRIG varit med om att någon av mina vänner eller från någon annan har snackat om kukar! vad fan är det att snacka om egentligen? Min kille har så stor & den ser ut så och så!! vem faaaaaaaaaaaaaan bryr sej? Ska jag vara ärlig så trodde jag att killar snacka om tjejers fittor, för det har man hört någon gång, men fan inte tjejer så mycket om kukar :s aja, tycker bara att det är fett pinsamt de tjejerna säger. Kul att det ALLTID kommer att finnas kvar på internet. ;) kan ju bli kul för dem att se hur dom sa och tyckte om sådär 20år .. haha! Pinsamt värre.


Kommentarer
Postat av: sofie

Måste bara komentera :) haha. Jag är en av dom tjejerna som snackar om kukar, sex och sånt skit precis som killar gör och ja trivs med det jäkligt bra:) varför ska inte vi tjejer få va öppna med det? :)

2011-05-18 @ 18:47:40
Postat av: Rebecka

sv: Sofie!



klart att man får prata om det! :) man får prata om vad man själv vill. Samma med att tycka. Jag har själv inte varit med om det & tycker det är sjukt konstigt antagligen för att jag då inte varit med om det :)

2011-05-18 @ 18:58:34
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0