* Sexskämt!

två bögar satt i en bubbel pool plötsigt flöt det upp lite sperma på ytan
-säg inte att du sitter och runkar
-ne jag fes!

Två horor på en bänk:
Faan vad det luktar kuk!
Det var bara jag som rapade.


Det var en stockholmare som rest till norrland för att köpa en stuga. Stugan var fin i lantlig miljö, men han var lite orolig för mygg.
"ÄR det mycke mygg här?" frågade han norrlänningen.
"Här finns inte en mygga, det garanterar jag." svarade norrlänningen.
"Om du vill så kan jag binda fast dig naken i flaggstången medans jag åker och handlar, har du ett enda myggbett när jag kommer tillbaka får du stugan för halva priset."
Detta gick stockholmaren med på, och norrlänningen band fast honom i flaggstången. "Det var en underlig fan som gick med på det," tänkte norrlänningen, "fast jag har mitt på det torra. Här finns inga mygg."

Sagt och gjort så åkte han och handlade. Efter ca 3 timmar kom han ihåg stockholmaren. "Jäklar, hoppas det inte hänt något!"
I ilfart åkte han tillbaka till stugan. Där stod stockholmaren fortfarande naken fastbunden vid flaggstången och hängde med huvet. "Hur är det med dig, är du myggbiten?" undrade norrlänningen.
"Nej, men den där jävla kalven som går lös kan fan inte ha någon morsa!" svarade stockholmaren.

En kvinna ringer till läkaren mitt i natten:
- Skynda er! Vår baby åt just upp en kondom!
Strax efteråt ringer samma kvinna igen:
- Ni behöver inte komma, min man hittade en till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0