* Hej alla bloggläsare.

Sitter jag i sängen och pratar med pappa i tele :) .. Har precis
käkat god middag med pojkvännen, som jag tillagade! :$

Idag har det varit en typiskt "vanlig" söndag hemma hos mej &
min pojkvän/sambo.. Han har varit och jobbat med sitt & jag har
varit och jobbat med mitt :) Simon var med mej och jobbade i
stallet idag, så han fick såklart lite pengar för det med. Red ut en
liten runda med Castro i det dimmiga vädret med.

Senare idag blir det in till Ängelholm för att köpa bröd.. vi var
& handla igår, men såklart så glömmer man att köpa bröd :o 
Senblir det kanske in och skriva på kontraktet på huset som
vi skall flytta in i redan om 2 veckor! (Y)

Ikväll blir det bara en lugn och mysig kväll med pojkvännen.
Se några avsnitt av Kvarteret skatan.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0