* En j*vla otur ..


Skrev för några dagar sedan att min dator inte fungerade pga jag får blåskärm och min data stängs av efter det. Och detta kommer lite när det själv känner för det.. ibland mer ibland mindre. Min pappa har fixat och lagat i datorer i mer än 15år och har stött på nästan alla möjliga virus och delar som har gått sönder i datorer. Såklart skall jag få något skit som han först trodde var minnena.. men det var det såklart inte.. sedan trodde han det var hårddiskarna.. men det var det inte iheller. Så det sluta med att min pappa byta ut ALLA delar i datorn.. det ända som var kvar i den nya datorn från min gamla dator var hårddiskarna.. när pappa efter 2 dagar fixat min data så funka den som vanligt igen. När jag kom hem samma dag så kom det aldrig någon blåskärm upp. Idag när jag suttit vid datan lite, tro då inte att blåskärmen kommer upp igen? :( Jag testa koppla ut båda mina hårddiskare och lät den nya sitta kvar. Hjälpte det? - NEJ! Så nu har jag raderat alla mina bilder på min data och lagt dem på ett USB för att se om det hjälpte.. Nej!

Så nu är det sista försöket med att formatera om min dator igen, funkar inte det så är där ej så mycket mer att göra än att slänga hela datorn och skitet! :/ Får verkligen hålla tummarna nu på att det funkar.. det är ej kul att gå och köpa en ny data direkt. Min var perfekt som den var :(

Men men, kommer blogga mer när jag har min dator igen. Svårt att uppdatera bloggen när man ej har sin egna dator och måste låna andras. Så håll tummarna för mej alla där ute! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0