* Hej alla bloggläsare :)


Har jag precis käkat god middag och satt mej här framför datan
medans jag väntar på att tvätten skall bli klar.. Kul att jag ärkte att
vi hade tvättdag igår och inte idag.. har tagit fel på datumet! Så
hoppas ej att dem som egentligen har tvättdag idag blir arg eller
kommer & klagar för att vi råkat sno någon timme från deras
tvättdag :( P I N S A M T att man kan ta så fel..

Idag har det ej hänt mycket mer än att jag har städat lägenheten
& soterat tvätt medans min pojvkän har jobbat :)

Senare idag blir det till Ängelholm och handla mat medans pojkvännen
jobbar inne i Ängelholm igen ;) Skall bli kul att för första gången handla
mat till oss 2 själv :D
Senare ikväll blir det 'ta det lugnt kväll' med pojkvännen, se en ny
film :) Det är nog det som händer idag skulle jag tro :p

PUSS
R
'licious.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0