* Hej alla bloggläsare.


Sitter man i Båstad och lyssnar på en undervisning, om hur man
skriver bra på webben, för att fånga läsare osv.

Idag har min dag kanske inte börjat så bra, om man säger så :)
När jag satt & vänta på bussen fick jag reda på att vi börja klockan
10 och inte halv 10. Så tänkte jag dra in till banken för att fixa lite,
såklart så öppna dem ej förens kl. 10 :/ Så gick hem igen.
När jag sedan skulle ta nästa buss, så missa jag den såklart! ..
men men.

Senare idag blir det till jobbet/stallet. Sandra skall följa med idag
med (Y) K U L ! Efter det blir det väl bara hem och ta det lugnt &
fixa lite skoluppgifter innan "praktiken".

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0