* Hej alla bloggläsare.


Sitter jag inne i köket och har precis varit jätteduktig som har
sökt jobb (vikarie-jobb) i Åstorps och Ängelholms kommun :)
Man har ju sina kontakter, så man vet vart dem behöver hjälp ;)

Idag har jag pluggat lite inne i Båstad. Vi hade en föreläsning om
hur man intervjuar osv. Rätt intressant. Slutade klockan 12 idag,
för vi skall intervjua nu i eftermiddag. Men min intervju skall jag
fixa ikväll. (aa) Så får hoppas att den bli perfekt denna gången. ;)

Senare idag blir det till stallet och rida lite dressyr i paddocken.. får
verkligen hoppas att det slutat att regna senare ikväll.. för det är
ej kul att rida ute i regnet medans ridskolan har ridhuset :/ hehe..
Senare ikväll blir det väl se en film med pojkvännen och bara ta det
lugnt.

PUSS
R
'licious.


ett eller två år gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0