* Hej alla bloggläsare.


Halvligger lilla jag & är sjuk i vår stora säng :/ :) Får ta det lugnt
lite så att jag känner mej bättre tills imorgon & på Fredag.

Vill först och främst be om ursäkt för inlägget innan. Blev väldigt
irriterad när inget med datorn funka :) hehe.. men men.


Idag har jag jobbat. Klockan 11-17. Har ej mått så bra idag, men
jobbar & står i ändå :) Så hoppas nu jag blir bättre, har ej tid
att vara sjuk nu :o Efter jobb blev det att ta bussen in till Maxi &
börja storhandla själv. Sedan kom pojkvännen när han var klar
med lite jobb.

Senare idag blir det att titta på Hanibal 3 :) Sen sova.. sova ut
tills imorgon.

PUSS
R
'licious.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0