* Dagen's diss!


Något som jag börjar bli riktigt trött på nu är CSN! Jag har snackat med 4 olika personer där & har samma frågor till alla men får olika svar.. hur konstigt är nu inte det? .. tycker att det är bra att CSN finns! .. men inte när dem säger olika till en hela tiden, bara tråkigt att dem gör så :/ & nu måste jag tydligen ringa dem igen eftersom min mamma hade pratat med dem & min skola ej har skickat in att jag pluggar heltid.. det är f*n skolans uppgift att skicka in att jag pluggar där. Då kan dem ju inte bara skicka in att jag bara läser en kurs när jag läser så många fler :o 500p på en kurs? tror inte det! :) Hoppas verkligen att det fixar sej, annars får jag inga pengar från CSN, om skolan inte gör det som de skall!


bildbrist..


Kommentarer
Postat av: Yohanna ♡

Usch vad trist när sånt är ska jävlas.. Hoppas det fixar sej så du får dina pengar!



SV: Härligt, jodå det är fint med mej, lite frysen bara :P

2011-09-17 @ 15:38:01
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Soshiiz

Din blogg är sjukt fin!!

2011-09-18 @ 12:16:10
URL: http://soshiiz.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Ingerl

Hej på dig:)



TUSEN TACK för ditt besök hos mig och dina trevliga rader som du hade lämnat kvar:) Blev mycket glad och uppskattar det jättemycket:)

Förlåt att jag inte har varit och hälsat på och tackat dig förut men har haft en blogg paus då jag har varit sjuk och fått tagit det lugnt en stund.



Önskar dig en jättetrevlig söndag och ha det bäst:)



Kramar från Lilla Pyssel Inger:)



2011-09-18 @ 13:22:58
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0