* Dagen's hiss!


Något som kanske inte intresserar er alla där ute så mycket.. men jag måste verkligen Hissa att jag tjata & tvinga min mamma att ställa upp i en scrap-tävling inne i Ängelholms scrapaffär ! :D Min mamma gör jätte fina layouter & har vunnit priser för några innan :) & min mamma ville först ej vara med, varför vet jag ej :o Men till slut fick jag henne att ge sej & gå med ;) Lixom hur farligt kan det vara? hon kan vinna presentkort på 1.000kr, 10% rabbat i ett år eller 5% rabbat i ett år (osäker på tredjepriset, men tror det var så).

Dem i affären tyckte att hon var jätte duktig & fattade ej varför hon tvekade att vara med föst! :) Så nu får vi hoppas på att min mamma vinner denna tävlingen med sina 12 olika bidrag! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin bild! :) <3

2011-09-14 @ 21:16:18
URL: http://rebeccaelger.devote.se
Postat av: julia

skit fin blogg :)

2011-09-14 @ 22:42:34
URL: http://underbarastejulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0