* Hejsan alla bloggläsare!


Sitter jag här i lägenheten framför datan & gör inte så jätte mycket
faktist! :)

Idag har jag pluggat lite i Båstad.. kändes som en onödig dag, för
vi gjorde ej så mycket, & det som vi skulle lära oss fattade jag
absolut INGET av.. det får bli ett senare problem att lösa det i
helgen. Gick bara till 12 idag med, änu mer onödigt & tråkigt..
låter lite negativ nu tycket jag, men det är så jag känner för
Webbkommunikatör nu :/

När jag kommit hem från skolan blev det städa till kaninerna &
ge dem en massa god mat. Sen städade jag till katterna, diskat
städat undan lite i lägenheten osv.

Senare idag kanske jag skall hem till mina föräldrar, men får
se hur jag gör.. vet inte ritkigt än. Blir ingen körlektion imorgon,
eftersom min pappa är sjuk & han ville vara med första gången
jag kör på körskolan! :) + att nästan hela min familj ligger hemma
& är sjuka :( Jag är ej så pigg på att bli sjuk jag med direkt :o
Så stannar nog hemma i lägenheten inatt med! :)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0