* Nya, kurviga Megan..



Megan Fox
, 25, är kurvigare har blivit kurvigare än någonsin.. Skådespelerskan avslöjar hemligheten bakom hennes nya figur. Hon har övergett sin vegankost.

25-åringen har nu bestämt sig för att ändra sin kostplan, efter att ha insett att hon blivit för smal.

- I ett och ett halvt år, tills för ungefär fyra månader sedan, följde jag en strikt vegankost baserad på råa frukter och grönsaker. Men jag tappade för mycket vikt, säger hon till tidningen Amica.

- Så nu äter jag lite av allt. Och jag tränar tre gånger i veckan och gör cirkelträning med min tränare Harley Pasternak.

Megans personliga tränare avslöjade också nyligen, exklusivt för Starlounge om hur han har hjälpt skådespelerskan att ändra sin form. Metoden består av en diet som kallas 5 Factor,den går ut på att äta fem små måltider om dagen kombinerat med 25 minuters motion uppdelade i fem stycken femminuters sessioner.

Harley, som också tränar kändisen Lady GaGa, har arbetat väldigt hårt för att förändra Megans kroppsform.

- Megan vill att hennes kropp ska spegla vem hon är. Hon ser fantastisk ut. Hon är naturlig, har ett mjukt tonläge och hennes personlighet lyser igenom hennes fantastiska form, säger Harley till Starlounge.

- Megan har också tur eftersom hennes make Brian Austin Green följer samma träningsrutin. De delar samma entusiasm för en sund livsstil som dessutom är fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Miep

Kurvor i alla ära, finns inget snyggare, men Megan ska vara smal ;S xD

2011-09-14 @ 15:35:47
URL: http://miep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0