* a secret about me..


Jag är person som alltid har haft det svårt med just förhållanden.. jag har ofta bråkat, men egentligen inte riktigt vetat om varför! Förr var det vissa dagar som man bara bråka, men inte visste varför.. även om man inte var på dåligt humör eller så! Låter kanske fett dumt att jag ej vet varför.. men ärligt talat så vet jag ej det. Är mycket bättre på det idag, för idag bråkar jag aldrig. Det är så konstigt att jag har förändrats så mycket som jag har gjort under de senaste månaderna. Jag har inte försökt eller gjort något speciellt och ändå så har jag nästan automatiskt ändrat mig själv på ett bra sätt.. Just det att jag ej vet varför jag lätt kan bli arg ibland får man väl försöka att lista ut vad det kan vara.. för det är bra att veta :$ haha.. 

©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0