* Gu vad trött jag blir..

.. när personer ej kan se skillnad på vänner och inte vänner!
Har man kille skall man ej ragga runt på andra? & dem som verkligen ej gör det skall väl inte behöva oroa sej för att det finns någon omogen unge som skall försöka sabba något pga svartsjuka? .. tycker detta är patetiskt som f*n om jag skall vara ärlig, ändå orkar man ej bry sej.. men man undra: vad är det som kan göra så att en person kan få för sej så mycket konstiga saker? hur kan man orka lägga ner tid på andra personer som man ens nt känner? och speciellt inte att snacka skit om någon person man aldrig har haft något att göra med ens. Världen är konstig.. kanske inte hela, men halva! Känns som 50% av alla människor som finns är idioter & 50% inte.! F*n vad jag hatar personer som ljuger.. varför skall man ljuga? VARFÖR????

+ jag & pontus är bara bra vänner & jag tycker om han för den han är & det vet alla som känner mej! Jag har bra och heöt underbart sjuka minnen med Pontus..

what's it! ♥ you better grow up honey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0