* R'licious dissar!


Gud vad jag verkligen H A T A R att stressa! :o Känns som man stressar hela dagarna, för att man är rädd att man ej skall hinna med allt som måste göras. Slutar ändå någerlunda tidigt i skolan, men ändå känns det som man är där i en evighet & att man kommer hem sjukt sent.. hade tankar innan om att sluta på innebandy, fast jag knappt hunnit börja eftersom det känns som att det är den som tar all tid! För innan stressa jag nt så mkt. Men f*n, vill nt sluta på det egentligen :o Så får väl se om jag för slut aträna innebandy 2ggr i veckan & istället bara träna det 1 gång. För har skolan med, som just nu är mkt viktigare än träningen! Den enda dagen i veckan som jag är ledig på från träning är Tisdagar nu :o .. men får väl se hur det bli med de. Får nog hoppa innebandyträningarna när jag har mkt i skolan att göra. Orkar verkligen nt stressa & sedan ändå känna att jag ej hinner göra allt som jag skullat göra. Är det bara jag som känner så eller? Känns som det i alla fall. Men det får jag väl ta & fixa (a).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0