* R'licious dissar!


Uch vad jag verkligen stör mej på tjejer som raggar på allt & alla. Samma med killar, men det är nog värre med tjejer! Så j*vla äckligt är det att en tjej skall hålla på & leka slampa framför en massa killar samtidigt.. men värst är när det går för långt & det blir mina vänner.! Jag tror på mina vänner. Jag tror definitivt nt att alla mina vänner ljuger. Jag vet vilka jag kan lite på & ej. Varför skall man slampa sej framför en massa killar ens? .. är det för man ej kan få något så får man försöka göra något utav det hela.. vad jag vet så är det en person som är sjukt osäker på sej själv som håller på såhär.. du kanske vet vem du är! Men behöver ej dra upp det här. Men tänk lite, man raggar ej på andras vänner & slampar sej genom att skriva äckliga saker till varandra & ragga som fan ;o .. det gör man inte! kanske när man var 14år.. när man knappt vet vem man själv är & bara vill ha uppmärksamhet.. (får sluta hänga upp mej på slampor)

.. you better grow up honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0