* Konstiga drömmar WHY(?!)

Någon som kanske har svar på varför man dömmer en massa saker om ens pojkvän som aldrig har hänt & antagligen aldrig kommer att hända? har många gånger drömt om att min pojkvän är otrogen mot mej osv. Mina drömmar blir bara värre och värre känns det som! Det har aldrig hänt och eftersom jag litar så pass mycket på min pojkvän så kommer det inte iheller att hända. Men varför drömmer jag om det var och varannan natt? man känner sej inte så glad när man vaknar upp efter att ha drömt något sådant. Kan det vara för att jag är rädd för att förlora honom ? eller är det för att jag tror att det skall hända? det kan ju kanppast vara för att jag tror han gör det. Kan det vara så att de killar jag haft innan inte har varit bra osv så blandas det in i mina drömma osv? Någon som kanske har en bra fråga på varför jag drömmer sånt om min älskade pojkvän? som aldrig gjort mej något dumt och aldrig kommer göra det! Får sluta drömma om sånt skit! känns bara så overkligt och konstigt att jag drömmer om det så ofta :s aja, hoppas att det slutar med tiden.. borde i alla fall göra det..

ÄLSKAR DEJ Christoffer Westerlund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0