* R'licious tipsen!


Är du ofta frusen av dej? Dem flesta kanske inte riktigt är redo för vinter? Vill bara ha kvar sommaren, med riktig sommarvärme?

Jag har ett jättebra tips som jag vill dela med mej till alla er frusna människor där ute. vet hur ni har det. Ni kanske inte är lika frusna som mej, kanske mer. Men ett bra tips på när man fryser & är kall är att bada i ett varmt bad.

Ta gärna lite för varmt vatten så ger det mycket värme i kroppen. Kan lovat att när du väl gått upp och fått på dej lite kläder så kommer du inte känna dej lika frusen och din kroppstemperatur har höjts. Egentligen är detta logiskt kanske, men tänkte att jag kunde dela med mej av det i alla fall. För så brukar jag göra när jag fryser och behöver få högre kroppsvärme :)


Kommentarer
Postat av: Gossanfoto

Sv: Jag har fikat med en kompis :)

2011-10-13 @ 21:37:47
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0