* Ang bråk !

Känner att jag behöver skriva lite nu .. men först kom jag på att tänka på att, tänk när jag blir stor & kanske läser detta om bloggen ej är raderad elr ngt innan det.. menmen. Känner att jag måste skriva ner detta i bloggen. Om du tycker det är onödigt elr fel så behöver du ju för fan ej fortsätta läsa det. För jag bryr mej ej om din/dina/era andras åsikter.. för mej är dom helt ointressanta! Idag elr egentligen igår blev det bråk mellan ngra killkompisar från öa som vi var med & min andra killkompis som varit där nån dag med. Vet ej hur det började elr vrf de bråkade elr ngt.. men vet ni vad fittan gör? elr ja, min killkompis som är själv? .. han ringer t sin killkompis som "känner mej" (elr han tror att han känner mej fast vi bara träffats 3ggr ! haha) han ringer && skyller ALLT på mej ! :) hur kan man sjunka så lågt? han tycker det är fel att man ej vill jobba nu .. lixom hur dum i huvudet får man vara ? ingen tycker attt jag gjort fel.. den killen som är själv som nu är min så kallade "kompis" säger att han gillar mej efter att han har träffat mej fucking 3ggr i sitt liv! han är ej min "killtyp" för han är för mesig & ser han ej som nån bra kille, & då för mina kompisar från öa bråka med han så skickar han på sina kompisar som vet vem jag är.. för att dampa på mej! dom säger att dom ska komma t öa men kom aldrig. idioter! kan ni ej sköta ngt själva? elr är ni helt inkompetenta? vågar ni ej gå på sjävla? ne .. ni skickar på en kille från Hässleholm, som ni tror är så himmla farlig.. hahahaha! PINSAMT! han är ej farlig ett dugg! känner värre folk.. så ni kan fan dra tbx hem, era äckliga idioter .. sedan skall ni ej säga att ni känner mej när ni träffat mej 3 fucking ggr! vem fan tror ni att ni är egentligen? ni vet INGET om mej ! INGET ! så ni känner fan nt mej ! så ni ska fan bara passar er fett jävla mkt ! ni tror ni kan trampa på mej elr få mej att må dåligt.. men det bästa är fortf. att mitt självförtroende är för bra för att några sån små idioter som er ska få mej att må dåligt! hahaha.. ni kan alltid drömma.. sedan om ni hatar mej så mkt .. vrf lägger ni all er tid på mej? lägg det på dom ni gillar ist. haha! för glöm att jag har såna som er som vänner.. har blivit av med fett mkt vänner i sommar pga jag ej låter folk behandla mej som de vill! För jag är fan mer värd än vad ni är .. ! så det så ! Sedan har jag träffat massa nytt folk i sommar med.. som tur är de flesta som jag har träffat ej falska & fitigga mot mej ! så vad fan ska jag då med äckliga idioter som bara försöker att trycka ner mej? precis..  jag behöver ej er ! kmr aldrig att behöva det ihlr.. elr jo kanske ? om jag skulle offra någon att dö, hade jag lätt tagit er .. har känslor, men fan nt för såna idioter som ni är.. & det är ni sjävla som har bevisat det för mej ! var kasxig på datan, telen, sms elr var fan ni vill.. men ni vågar ej säga ett skit irl .. hur pinsamt är nu ej det ? hahaha.. om ni ska träffas irl ska ni ta med 50 pers. bara för att ni ej vågar komma själva, för vad fan ska ni annars ta med dom för? personer som ens nt har med det att göra ! hahaha. för fan ni är pinsamma ! aja.. tänker ej skriva mer om detta nu .. kände bara att jag behövde skriva det.. sedan ni som läser detta så SKITER JAG I VAD FAN NI TYCKER! bryr mej ej vad nni tycker så ni behöver ej kommentera ngt ! accepterar ändå nt det, så ni redan nu vet det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0