* Ang Fredag-lördag!

Imorgon bitti åker jag & dem andra till Ullared så kmr ej kunna ha tid att blogga då som ni förstår. Sedan efetr vi kommit hem från ullared vet jag ej eftersom jag nt vet när vi kommer hem änu . Men sen ska jag ju ta bussen halv 11 till Örkelljunga (öa) så då har jag ej tid t att blogga ihlr.. känns lite segt över att jag ej kommer kunna blogga på hela dagen kanske. När jag är i öa så ska jag vara med Rebecca, elias & hampus så då kmr jag ihlr, verkligen NT ha tid att blogga! Så blogga får bli när det blir.. kanske loggar in på mobilen elr ngt .. vad vet jag, det märker vi iaf!
Sover även i öa så blir lite svårare att blogga då ;) Men lördag ska jag antaligen hem, men vet ej när så då får jag väll se när jag bloggar då.. för tror jag åker hem på Lördagen.. vet ej vad som händer på Lördag änu. men det märker vi ju & kmr antaligen på imorgon elr på lördag. så vet nt riktigt när jag skulle ha tid till att blogga då (?) lite tråkigt faktist.. men jag tror faktist att ni klara er utan mej & mitt bloggande någon dag! :) ♥ vissa hinner ju ens nt med min uppdatering nu ;) haha . slöa töntar! :D ♥ . Menmen.. om det är så tråkigt att jag ej uppdaterar kan ni ju alltid läsa gammla inlägg ;) bara till att kolla i vänster spalten så finns de dem olika månaderna, Juni, Julia & augusti.. klicka på någon av dom så kmr alla inlägg som lagts in på bloggen .. ( till er som ej fattar hur en blogg fungerar, hur lätt den än är )

Men jag lovar er att jag ska uppdatera så mkt jag kan . För det gör jag alltid right ?

Ni får iaf ha en sjukt jävla bra helg elr vad man ska säga :) Det kmr iaf jag att ha !! som in i *** ♥ ! kan nog ej bli bättre slut på sommarlovet faktist ;) om jag ska vara ärlig.. fast då ska allt som jag vill att det ska bli, bli av med.. men det blir det säkert! :D blir alltid som jag vill ju ♥

KYSSAH && SMEKAR'N ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0