* Dagen's diss!!


killar killar killar killar killar killar .. nej men killkompisar som man
trodde var äkta mej ej var det! fy fan asså ! kan ni fan nt bara hålla
er borta från mitt liv? stör ni er på att mitt liv är perfekt elr vad fan
är det mer er? tro fan ej att ni kan försöra ngt för mej elr få mej att
må dåligt! det ända ni kan göra är att göra mej sur! && jag hoppas
fan att ni ej vill det! låt mej ist vara /& dra åt helvete med er .. att
ni aldrig kan fatta att: JAG HAR EJ FALSKA VÄNNER, för dom jag mäker
är det skiter jag i dirr . Fattar fan ej vrf ni ens ska finnas i mitt liv
när ni ändå är så fittiga .. säg mej bara vrf? ne, för helvete tänker ej
lägga ner min tid på sånt skit mer !
Ett tips t er iaf: - väx upp ist! försök ej få mitt liv sämre för att ert är
det ffs !


Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg :)

2010-08-08 @ 19:25:25
Postat av: william

adda min msn [email protected]

2010-08-08 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0