* Dagen's diss!


Fuck asså! REBECKA VILL SHOPPA KLÄÄÄÄDER !!!! (♥) Säg när jag
ej vill det.. men nu vill jag verklgen det! & när jag ej kan det (tror jag)
så är det väll klart att jag bara vill det mer & mer.. borde egentligen
börja att spara mina pengar, men det går verkligen nt ;( ingen som
vet ett bra sätt att spara sina pengar på ? för jag kan verkligen nt det!
Men men.. denna månaden känner jag bara att jag vill köpa kläder
som fan ;
Men hur? jag vill bara till centersyd & ingen vill med mej dit.. för alla
är så jävla tråkiga!!  aja .. jag kmr att tjata tills jag får som jag vill
iaf! jag ska till centersyd denna månaden elr ja, i september iaf !!
Men borde kanske se det possitivt om jag ej får som jag vill .. jag
sparar ju pengar, så kan jag köpa mer & dyrare saker nästa månad!
Men ffs! jag vill handlar kläder, vad fan vill ingen annan det för? ;(
hatar er nu ! bajs på er asså!!

~♥~


Kommentarer
Postat av: TipsnarN;D!

Om du har svårt kan du ju alltid ge en del till exempel dina föräldrar :) eller nån du känner

2010-08-25 @ 20:27:47
Postat av: emelie :)<3

du tar ett kuvert, försluter det och skär en skåra på baksidan, på så vis kan du stoppa in pengar men inte ta ut dem :) <3

2010-08-25 @ 21:31:17
Postat av: adam

adda msn heting!!!

[email protected]

2010-08-26 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0