* Dagen's diss!


Känner att jag behöver VERKLIGEN göra om hela min blogg! tycker
ej att den är speciellt fin mer.. vill ha den mkt finare & att den är mer
rosa .. sedan att den är svårare gjord, om man kan säga så? För den
är typ rätt enkel.. fast en nackdel är att designadinblogg har ändrat
utseende & jag fattar absolut INGET där nu ;( sedan pallar man ej låta
andra göra det t en eftersom man vill ha gjort allt själv på sin egna
blogg & nt en massa andra.. elr vad säger ni? jag tycker iaf det.. sedan
hade jag aldrig kunnat ge ut mitt lösenord t vem som .. :o så snart
får det bli en dag där jag fixar utseendet på bloggen HELT! så ni är
berädda på det.. så kanske min blogg kmr vara lite stökig under den
tiden som jag "bygger om" elr vad man kan kalla det för ! . vet ej
riktigt när jag kmr att börja fixa med den .. men ni märker säker lite
små detaljer då & då längre fram .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0