* Dagen's diss!


Rebecka är faktist sjuk för en gångs skull! men lite tråkigt att jag är
det nu efetrsom de är sista veckan som vi har lov nu ;( menmen..
jag har blivit mkt bättre nu ikvl än vad jag var innan .. för innan trodde
jag faktist att jag skulle dö :s har aldrig mått så dåligt innan tror jag,
isf bara en gång när jag hade bihålsinflamation elr hur fan det stavas!
Har väll ej sovit bra de senaste dagarna eftersom jag ej har varit trött
elr ngt :s vet egentligen nt vrf .. men har typ varit uppe t kl. 5-6 på
morgonen, det har jag aldrig pallat innan typ :s aja .. hoppas att jag
är bättre t imorgon, för då ska jag t öa med mina småsyskon för dom
ska på kalas där hos Albin, så jag lova mamma att ta bussen med dem
dit , sen är väll Linnéa med hemma då ! ♥ .


Kommentarer
Postat av: anton

krya p å dig sötnos! :))<3

2010-08-16 @ 21:08:11
Postat av: Carro

krya :p

2010-08-16 @ 21:08:29
URL: http://car0wline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0