* Dagen's diss!


Fottade innan ju.. lite dåligt att kameran suger när det är mörkare när det är mörkt i rummet/ute! Men men.. kom prc. på att jag kunde använda mammas kanske. Men skit samma nu. Pallar ej fotta mera ;) Känndes som det ändå var för mörkt för att fotta. För min kamera är annars fete bra ;D
Ikvl blir det atrt man får gå && lägga sej i tid efetrsom att det är skola imorgon.. som känns hur jävla onödig som helst att gå t när vi redan sett vårt schema & klassen & skolan .. lixom vi vet väll redan allt?sen är det ändå bara upprop imorgon. men gör väll som alla andra tråkigt folk: GÅR TILL SKOLAN!

Imorgon får man skjuts av johanna till skolan.. det gör iaf lite bättre/roligare .. + jag får sova länge. Kmr väll bli kul lite då.. iaf att få träffa alla. Ska nog bli roligast att träffa dom som hatar mej ;) hahaha. Jag vet vilka ni är idioter :) ! jag vet fan allt.. elr jag får iaf veta ALLT! jag har mina äkta vänner, vet ni ;) sug på det bitches! konstigt att ni ej gillar mej när ni aldrig snackat med mej typ ;s
Sminkningen.. ska börja sminka mej på ett annat sätt, mkt finare :) Drf som jag var tvungen att fotta mej idag när jag sminkat mej så, fast okej.. använde ej fundaion idag på bilderna för palla ej sminka mej så mkt. Så det fick bli som det blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0