* Dagen's diss


Är du en bra person elr nt? alltid trott bra om dej.. men eftersom jag
bara såg EN, en ändaste sak så tror jag det värsta om dej dirr ! vrf?
egentligen vet jag att du är hur bra som helst .. right? du är ej den
personen som playar, leker med ens känslor osv. Men tänk om,
tänk om du blir som alla andra? som dina kompisar, fast dom egentligen
nt ihlr är såna utan bara säger en massa..
Borde kanske be varje kvl .. för vill att det ska bli ngt .. iaf längre fram
i tiden .. kmr det någon gång bli så? då kmr jag vara mer än lyckligast
på jorden . ! ♥ men ibland fattar jag ingenting .. är det ngt ? kmr de
någon gång bli ngt?
Du betyder iaf sjukt mkt för mej ska du veta ! hoppas varje dag på
att det ska bli ngt ! ♥ . vill att du ska vara bara min ! ♥

But .. kärlek suger ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0