* Dagen's jag vill ..!


Färga mitt hår! måste göra det snart .. men just nu är emelie på semester ju ! Men får väll bli sen när hon har kommit hem .. ska ha det som jag skulle ha det från början . För nu borde mitt hår gå att färga mer blondt ! Eftersom att jag har haft det så brunt en längre tid nu .. elr som det känns iaf ! :) Ska försök försöka med lite slingor när jag ska färga Linnéas hår om det funkar. Om det går så är det bara t att börja med att färga mitt hår! iih .. längtar faktist . ! Hoppas bara nu att det blir bra ! :D ♥

Fast brunt bara under!


Kommentarer
Postat av: sanna

Fint :D

2010-08-16 @ 21:03:19
Postat av: carola

tummen upp;)

2010-08-16 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0