* Hej alla!


Har man varit hemma ett tag . käkat & vilat bara .. vakande först typ
kl. 12 idag mådde fett dålig & var trött som fan så tänkte att jag kunde
sova längre, så blev att jag sov t kl. 10 över 4 . Sen bussen hem vid 5.
Mormor hämta mej i Åstorp för mådde så dåligt att jag ens nt palla att
gå elr ta bussen ;(

Tagit tabletter & druckit ngt skit så känner mej mkt bättre nu ! :D fast
har fortf. ont i armen pga alle slog mej där sen ja ..

Idag blir det bara att vara hemma & vila mej , för har antagligen gjort
så mkt & sovit för dåligt så t slut har jag blivit sjuk :s menmen .. känns
iaf bra att det är bättre nu :)
Behöver vara hemma nu så jag får sova ut med ! ♥

Blogga idag då! ;)


Kommentarer
Postat av: peter

snyggingar :*<3

2010-08-16 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0