* Hot and not!


Snart är det den 20 igen, & då blir det meeeer PENGAR !
Spotify .. som vanligt !
Att jag har insett att söta killar nt alltid är idioter!
Förhållande (?)
Min blogg ! men ska bli bättre..
Min uppdatering .
Festa .. !
Bara leeeeeeeeeva livet sista dagarna på lovet .
Min cam funkar nu ! hoot*
Min familj

Folk som lyssnar på / tror på skit.snack ..
Hittar ej en låt som jag tycker är skit bra ;( fuck asså! haha
Vet ej hur jag vill ha det.. med en sak . (?)
Killar som gör slut på fel sätt!
Folk som spänner sej utan andledning!!
Folk som säger dem hatar fast ej menar det .. elr (?)
Regn .. hatar verkligen det !
Kan ej sova på nätterna typ :s är ej trött ! ;(
Vänner som tror dem kan bara komma & gå .. glöm det!
Snart börjar skolan med då .. fuck fuck fuck!
Snart är det vinter & jul & hela skiten ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0