* Hot and not!


 Musik , hade ej klara mej utan det!
 Underbara personer som vill vara med en . !
 Öa .
 På Fredag blir det pengar !!!
 Snart träffa Fiddelie igen! saknar dej gumman ♥
 Bara lite mindre än 3månader t jag blir 18 !! :D
 Fotta .
 Min blogg för tillfället ! :)
 Äkta kompisar !
 Wallander filmerna .. alla är lika bra ! love them'
 Min underbara familj & släkt !

 Åska + regn .. gillar verkligen ej det !
 Möte i skolan INNAN skolan börjar, pallar verkligen ej, så dålig är jag väll
    ej?

 Sjuk idag .. elr vad är detta engeltigen? ska aldrig mer säga att jag aldrig är
    sjuk :s
 Hyllinge, alltid lika tråkigt här ;(
 Sista veckan på sommarlovet nu ;(
 Emelie & erika är på semester medans man sitter här hemma i detta cp
    vädret!

 Folk som alltid är ledsna & negativa .. palla de :s
 Folk som utnytjar andra .. väx upp ffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0