* Hot and not!


 Mitt hår! finns ej finare.. ändå ska jag färga det :o / slinga
 Pengar !
 Armband, sjukt snyggt att ha alltid.
 Killkompisar. / tjejkompisar .
 Laddat mobilen idag .. så det är bara till att börja smsa! ♥
 Mina naglar.. såklart är dom skit långa alla nu :D
 Ny musik .
 Skjuts till skolan imorgon av Johanna ;) graw ! ♥

 Skolan börjar ..
 Skolkorten fuunkar ej på helgerna .. & det S-U-G-E-R
 Jobba !!!
 Min familj
 När man ej får hjäp när man verkligen behöver det !
 Killar som tror de kan göra hur det vill med mej, forget that! haha
 Ont i nacken typ ! uch ..
 Jag har gått upp i sommar ;(


Kommentarer
Postat av: Angelica

tummen upp! :D:D

2010-08-22 @ 17:41:40
Postat av: Elin

så vig :o

det vill jag med vara :D

2010-08-22 @ 17:43:07
URL: http://privacyy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lilla vän du kan inte ha ont i naken ;) men du kan ha ont i nacken :) <3

2010-08-22 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0