* Hot and not ;)


 Alla underbara kompisar som man har . ♥
 Min familj .
 Ratina, vad hade jag gjort utan dej? ♥
 Photoshop .. and who is the best on that?
 Kompisar som alltid ställer upp !
 Min blogg ! finns ingen finare, behöver bara fixa header'n
 Ed hardy, finns inget snyggare märke ;o !
 Snart blir det färga håret !! iih :*
 Mitt självförtroende .. går ej att bli bättre.
 Förhållande.

 Killar som tror de kan säga & göra vad de vill med mej !
 Folk som tror jag ska vara snälla mot dem när dom ej är det mot mej!
 Tjejer som kallar en h*ra fast man ej känner en ;)
 Bråk .
 Folk som tar andras saker .
 Vädret .
 Min hals ;/ har ont !!
 Folk som bara snackar en massa !
 Folk som blandar sej .
 Killar :) nt alla men ändå, palla !
 Pengar, mina pengar är snart slut :o
 Vänner som försvinner, som ej borde det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0