* Svar på tal


fick en kommentar igår ang. jag ej var italiensk (italienare) bara för att jag skrev att jag var Italiensk ist för Italienare.. hur fan kan man bli trögare egentligen? hahaha.. tror du att jag går & ljuger om vilket fucking land jag är ifrån? hahaha.. PINSAMT! riktigt pinsamt! jag ljuger ej .. för vad fan ska jag ljuga för? har ingen anledning t att ljuga. Speciellt NT en sådan sak.. haha! men du din fula anonyma jävel! du kan ju komma hit & säga det så ska jag fan visa dej att jag ej ljuger.. elr ne gör ej det! klarar ej av människor som ljuger så fucking mkt ! hade ej blivit bra ifall du kom .. hoppas fan att du kanske fattar. & skaffa dej ett liv ist för att sitta bakom din fula datorskärm & säg att jag ej är italiensk med! har fan släkt där && allt . haha ! skäms för ditt pinsamma liv, seriöst!


Kommentarer
Postat av: hanna

han ellor hon visste nog själv inte så mkt :p

2010-08-09 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0